Muovipräsiiosat, tekniset muoviosat, Acryline, komponentit koneenrakennukseen
Acryline AG käyttää raaka-aineita kuten nailonia (PA), polykarbonaattia (PC), teflonia (PTFE) ja muita materiaaleja, koska ne soveltuvat erinomaisesti moniin rakennuskomponentteihin teollisessa ja teknisessä käytössä niiden erityisten materiaaliprosessien ja kestävyytensä ansiosta. Tuotteen vaatimusten mukaan muovit valitaan niille optimaalisilla ominaisuuksilla. Acryline-tiimi käsittelee raaka-aineita moderneilla CNC-5-akselikoneilla ja lasereilla, jotta lopputuloksena syntyy korkealaatuisia teknisiä muovituotteita.
Nykyään korkealaatuisten ja monimutkaisten sorvaus- ja jyrsintöosien valmistamiseksi on hallittava tuotantoprosessit.
Oman moottorituotannon ja syvällisen valmistuksen ansiosta Hatzilla on käytettävissään yli 100 työstökoneita konekannassa. Tämän vuoksi Hatz Components pystyy tarjoamaan kilpailukykyisiä sorvaus- ja jyrsintöosia, aina monimutkaisista koteloista, kuten pumppujen tai moottorin kampikotelosta alumiinista.
Tiiviissä yhteistyössä asiakkaamme kanssa kehitettiin automaatti, joka tarjoaa korkeinta joustavuutta ja tarkkuutta.
Kehittynyt projektijärjestelmä mahdollistaa erilaisten osatyyppien kokoamisen ilman mitään mekaanista uudelleenjärjestelyä laitteessa. Tällä hetkellä noin 300 tyyppiä toimii tällä laitteella. Monet tekniset innovaatiot kompaktissa tilassa tekevät tästä laitteesta todellisen kaunottaren.
Leikkaus- ja taivutusosat valmistetaan nauhasta. Kela käsitellään jatkosahauksessa. Valmiit osat viimeistellään hiontamenetelmällä.
Monille metallituotteille leikkaus- ja muovaustekniikka tarjoaa erittäin tehokkaan valmistusmahdollisuuden. Muovaustekniset osat valmistamme tyypillisesti keloista, joiden paksuus on 0,05–3 mm, ja käsittelemme erilaisia materiaaleja, kuten syvävetoterästä, ruostumatonta terästä, alumiinia, värimetalleja tai titaania.
MSD Mega Speed -dynamometri on Magtrolin viimeisin innovaatio moottoreiden ja erittäin suurinopeuksisten järjestelmien testauksessa. Magtrol on saanut haasteita monilta asiakkailtaan hammaslääketieteen ja kirurgian alalla, ja se vie rajan uudelle tasolle.
Jarrutusteho perustuu Foucault'n virtoihin, jotka indusoituvat alumiinilevylle, joka on kiinnitetty suoraan testattavan laitteen (DUT) akseliin. Vääntömomentti mitataan kitkattomasti 20 mN·m reaktiivisella vääntömomenttisensorilla, jonka tarkkuus on 0.01 mN·m. Levyyn kohdistuvan lämpövaikutuksen vuoksi Mega Speed -dynamometri ei sovellu kestävyystesteihin, mutta sitä voidaan käyttää nopean käyrän tuottamiseen tai pistekohtaisiin testeihin. Infrapunasensori valvoo levyn lämpötilaa ja pysäyttää testin ylikuumenemisen sattuessa... lisätietoja: www.magtrol.com
Nopeus: ≥ 400000 min-1
Jarrutusvoima: 20 W (5 min) / 40 W (15 s)
Nimellismomentti: 20 mN·m
Tarkkuus: ±0.2%
Erittäin alhainen inertiamomentti: ~8x10-9 kg·m2
Standardi: Suun terveydenhuolto - Käsivälineiden ja moottoreiden testaus ISO 14457:2017 -standardin mukaan
Vaihtoehto: Kiinnitys moottoreille tai instrumenteille
Ultraäänivoimajärjestelmät joustavaan käyttöön erikoislaitteissa - Syöttö AC350
Kompaktisyöttö on saatavilla voimatasolla 350 N, ja siihen voidaan integroida taajuudet 20 kHz ja 35 kHz tehoilla jopa 1200 W.
Syöttö AC450
AC450 on modulaarinen, mikä mahdollistaa sen monipuolisen käytön. AC-perheen uusin jäsen on saatavilla voimatasolla 450 N, ja taajuus 35 kHz tehoilla 1200 W on integroitavissa.
Syöttö AC750/1200
AC750/1200 on modulaarinen ja mahdollistaa koko värähtelyjärjestelmän nopean vaihdon Quickchange-liitännän (QC 72) kautta. Tämä syöttö on saatavilla voimatasoilla 750 ja 1200 N, ja siihen voidaan integroida taajuudet 20 kHz ja 35 kHz tehoilla jopa 2400 W.
Syöttö AC1900
Tämä syöttö on saatavilla voimatasolla 1900 N, ja taajuus 20 kHz tehoilla 1200 W, 2400 W ja 3600 W on integroitavissa.
Magnettinen demagnetointi ja staattisten alusten sekä sukellusveneiden mittaus - Järjestelmä merialusten demagnetointiin ja sen jälkeiseen magneettiseen mittaukseen maapohjasimulaattorissa, joka on samanlainen kuin satama- tai merivoimien tukikohta, erityispiirteenä se, että aluksen koko käsittelyprosessin ajan se pysyy paikallaan.
Merialusten magneettinen käsittely ja mittaus yhdistettynä lyhyeen aikaan ja pieneen pinta-alaan johtaa ODMR- ja HDMR-järjestelmien etujen yhdistämiseen ja yhdenmukaistamiseen, joissa kaikki järjestelmän komponentit on asennettu aluksen ympärille.
Yllä oleva kaavio esittää CDMR-järjestelmän, joka yhdistää simulaation ja demagnetointikäämit, ja joka on varustettu monilla digitaalisilla magneettisensoreilla aluksen ympärillä!
Hinnat vaihtelevat tarvittavan kaapelin pituuden, saatavilla olevan virtalähteen ja tarvittavien magneettikenttien mukaan.
Acryline AG käyttää raaka-aineita kuten nailonia (PA), polykarbonaattia (PC), teflonia (PTFE) ja muita materiaaleja, koska ne erottuvat erityisillä materiaaliprosesseillaan ja kestävyydellään, mikä tekee niistä erinomaisia moniin teollisiin ja teknisiin sovelluksiin. Tuotteen vaatimusten mukaisesti muovit valitaan niille optimaalisilla ominaisuuksilla. Acryline-tiimi käsittelee raaka-aineita moderneilla CNC-5-akselikoneilla ja lasereilla, jotta lopputuloksena syntyy korkealaatuisia teknisiä muovituotteita.
Hatz Components tarjoaa järjestelmätoimittajana moottorikomponentteja, mukaan lukien teknisesti vaativat moottorin ydinosat – kampiakselit.
Nykyinen automaatioaste tuotantolaitoksissa mahdollistaa laajan valikoiman kampiakselien valmistamisen Hatz-dieselmoottoreille sekä tunnetuille muille moottorivalmistajille. Hatz Componentsin valmistamat kampiakselit suorittavat tehtävänsä erilaisissa sovelluksissa, kuten moottoripyörissä, huippusuorituskykyisissä moottoreissa kilpa-ajoissa, lumilautoissa, vesijeteissä sekä pienissä hyötyajoneuvoissa.
ODMR (Overrun Deperming ja Measurement Range System) on järjestelmä ferromagneettisten alusten ja sukellusveneiden magneettisen allekirjoituksen vähentämiseksi. Magneettisen käsittelyn tapa mahdollistaa pysyvän magneettisen allekirjoituksen hallinnan ja minimoinnin.
Tehokkuus riippuu käsiteltävän aluksen luokasta, käytetyn teräksen magneettisesta käyttäytymisestä, aluksen magneettisesta historiasta ja aluksen toimintakentästä sen pystysuoran magneettikenttäkomponentin suhteen.
ODMR:n kentät ovat riittävän suuria mahdollistamaan demagnetoinnin kaikille tarvittaville toiminnoille. Se voidaan lisäksi suunnitella kaikentyyppisille aluksille ja sukellusveneille, joiden maksimipituus on jopa 250 m ja vastaava kela-asennussyvyys.
Sovellus: aluksille, sukellusveneille